Strona 9 z 9

Re: ODCHUDZANIE

PostNapisane: 9 marca 2019, o 11:43
przez voltron
Do wszystkiego trzeba moim zdaniem podejsc z umiarem. Mozna sie oczywiscie bawic w odchudzanie i tego typu historie ale trzeba tez uwazac by nie wpasc chociazby w anoreksje. Wiem o czym mowie bo moja znajoma miala z tym dosc duzy problem. Wszystko przez odstawienie praktycznie wszystkich cukrow oraz tluszczy. Zycie przeciez nie na tym polega aby sobie wszystkiego odmawiac .. wprost przeciwnie, trzeba z niego korzystac. Ja tam nie przejmuje sie i lubie pojechac po calosci jesli chodzi o slodycze. U nas w domu najwieksze wziecie maja ciastka kakaowe - https://uwielbiam.pl/przepis/kruche-cia ... -kroliczki ktore sa szybkie w przygotowaniu (nawet sobie ja z nimi moge poradzic, co powinno dac Wam do myslenia .. bo specjalista ze mnie zaden). Fakt, za pierwszym razem je trzymalem troche za dlugo w piekarniki .. jednak te same bledy popelniam tylko raz :)

Re:

PostNapisane: 9 maja 2019, o 14:46
przez iwonkapole
olivier napisał(a):a migdaly, jak inne orzechy, nie sa czasem bardzo kaloryczne?? :mrgreen: :P

poza tym, brakuje bardzo w twojej diecie owocow i warzyw...
no ale powodzenia.

jak schudne, tez dam znac :mrgreen:


Orzechy są bardzo zdrowe usprawniają procesy myślowe

Re: ODCHUDZANIE

PostNapisane: 28 czerwca 2019, o 07:42
przez mimmi
Też przez to przechodziłam i to nie raz, ale dopiero odpowiednio dobrana dieta przez dietetyka http://www.rzeszow.pro-familia.pl/oddzialy/dietetyka/ pomogła mi osiągnąć właściwą wagę bez efektu jojo.

Re: ODCHUDZANIE

PostNapisane: 9 września 2019, o 09:26
przez juka
Dziewczyny, a co z cellulitem? Nie mogę się go w żaden sposób pozbyć :( Czytałam ostatnio o takim zabiegu jak mezoterapia na cellulit z użyciem specjalnych preparatów myślicie,że warto spróbować?? Czy to coś pomaga?

Re: ODCHUDZANIE

PostNapisane: 24 grudnia 2019, o 13:23
przez nwc
Aktualnie jestem na redukcji, schudłem ponad 15 kilogramów, tak więc dość nieżle. Przede mną jednak kolejne 15 kilogramów. Udało mi się bo wprowadziłem u siebie kilka dość istotnych zmian
Po pierwsze zacząłem się interesować zawartością kaloryczną posiłków.Okazało się,ze wiele produktów, które wcześniej postrzegałem za dietetyczne, wcale takie dietetyczne nie jest i mają w sobie duze ilości kalorii jak na przyklad suszone banany czy orzechy
Po drugie przestałem podjadać
Po trzecie wprowadziłem więcej ćwiczeń. NIgdy nie byłem osobą aktywną ale powiem Wam, ze im więcej się ćwiczy, tym na więcej ćwiczeń ma się ochotę ( to wciąga).

Polecam szczególnie kupienie sobie bieżni cy orbitreka do domu. Dzieki temu znacznie łatwiej się zmotywować.